Ärendehantering och ServiceDesk lösningar

Vi är med och hjälper Er att sätta upp en Service Desk eller förbättra Service Desk med ärendehantering i Er IT support verksamhet.
Leveransen kan ske som timpool, timbaserad eller projekt orienterad beroende på vad vi skall göra.
Vi hjälper Er med design och införandet med att etablera en ServiceDesk.

Pro|e|ma har erfarenhet av att designa och implementera Servicedesklösningar med MSM (Marval Service Management) som verktyg.
MSM är en av de mest erkända systemen för Service Management som stödjer ITIL v3 ramverk i samma integrerade programvara.
Kunder som har valt Marval har märkbart förbättrat sin IT-Service och är vinnare till flera prestigefyllda pris som  itSMFs “ITSM Project of the Year”,
Servicedesk Forums “Servicedesk Manager of the Year” och “Servicedesk of the Year”.
Oavsett om man vinner pris eller inte blir man en vinnare med Marval Service Management System.

Exempel på funktioner i MSM:

  • Service Desk & Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management & Task Management
  • Service Level Management
  • Asset & Configuration Management
  • M.fl.